Servis a prodej
Nabízíme servis a prodej počítačů, notebooků a tiskáren jak pro domácnosti, tak pro firmy. Níže se můžete podívat, co vše nabízíme.
Jaký servis Vám můžeme nabídnout?
|
![]() |
Servis stolních počítačů
Provádíme pozáruční servis počítačů všech značek a typů. Zabýváme se jak opravou hardwaru, tak softwaru. Diagnostikujeme příčinu závady a zajistíme kompletní servis počítače. Opravíme či vyměníme všechny běžně dostupné díly. Pomůžeme Vám i s nefunkčními programy a operačními systémy. Více se dočtete zde.
Servis notebooků
Nabízíme servis notebooků všech možných značek a typů. Opravíme jak porouchaný hardware, tak software. Diagnostikujeme příčinu závady a zajistíme kompletní servis notebooku či netbooku. Opravíme či vyměníme všechny běžně dostupné díly. Pomůžeme Vám i s nefunkčními programy a operačními systémy. Více se dočtete zde.
Servis tiskáren a multifunkčních zařízení
Nabízíme opravu tiskáren různých značek a typů. Diagnostikujeme příčinu závady a zajistíme kompletní servis tiskárny. Opravíme či vyměníme všechny běžně dostupné díly. Pomůžeme Vám i s výměnou toneru. Více se dočtete zde.
Prodej výpočetní techniky
Nabízíme prodej nové i repasované výpočetní techniky, jako jsou počítače, notebooky, tiskárny, ale i jiné. Poradíme a pomůžeme Vám s výběrem těchto zařízení. Více se dočtete zde.
Servis on-line přes internet
Pomocí vzdálené správy (on-line přes internet) se můžeme k Vašemu počítači připojit na dálku pomocí internetu, nebo počítačové sítě. Pokud potřebujete pomoc ihned, je vzdálená správa ideálním řešením, jak se připojit k Vašemu počítači. Vy nemusíte čekat, až k Vám dojedeme a vše vyřešíme na dálku. Vzdálená správa šetří jak Váš, tak náš čas. Abychom se k Vám mohli připojit přes vzdálenou správu, stačí si jen nainstalovat program pro vzdálenou správu a být připojený k internetu. Odkaz ke stažení programu na vzdálenou správu najdete dole na této stránce.
Jak to vše probíhá?
- nejprve je potřeba si do počítače nainstalovat program pro vzdálenou správu a to i v případě, že TeamViewer již máte nainstalovaný
- spustíte nainstalovaný program a telefonicky se s námi spojíte
- sdělíte nám své identifikační číslo a heslo, které se Vám automaticky vygeneruje, při spuštění TeamVieweru
- pomocí zadaných údajů, s Vámi navážeme spojení a problém vyřešíme
- po vyřešení problému se odpojíme